nice vs fail

ok nu komemr mitt ulovade inlägg (lovade på bdb att ja skulle skriva)

så ja börjar med onsdag hmm..
först i skolan så hade vi våran engelska redovisning. min grupp, bestående av johanna, lisa, elin och mig, hade gjor en talkshow. Den blev faktiskt as bra och vi fick MVG :E   de va säkert bara för att vi bjöd alla på pavlova (maräng, grädde, choklad, jordgubbar, kiwi, och ananas 8D).. men men ett mvg är fortfarande ett mvg (a)

sen efter skolan rushade jag till tåget för att åka till kalle-ponken :D vi tog bussen hem till han, och så spelade vi lite dota ;P ja va inte riktigt redo att spela online är så ja tränade bara mot creeps (?)  

sen lite senare kom mak och joinade med sitt gameboy (H) och sen så va mak och kalle tvungna att spela en fotbolls match för att ladda inför kvällens match på tv så ja satt och tittade på (låg och sov) de e faktiskt väldigt kul att sitta och titta på dom när dom spelar xD     båda två är helt inne i spelet och spelar som om de va på liv eller död, aaw ^^ as kul xD

lite senare så kom också johanna, jocke och petra och tsm så tittade vi på champions leauge finalen, barcelona vs manchester united :D
matchen slutade 2-0 till barcelona och mak va glad för han håller på dom ^^

de va typ allt som hände i onsdags så nu går vi vidare till igår, torsdag...

ja.. började kanske inte på bästa sättet men det blev en as mysig dag ändå (a)
klockan ringde på morgonen men vi orkade inte gå upp så vi bestämmde oss för att vi skulle snooza så vi gör det... och sen så vaknar vi klockan 8... ett litet problem bara
eftersom kalle bor på landet så går det EN buss på morgonen och den bussen går kl 7 ><
så vi hade missat den enda bussen som gick och fick helt enkelt stanna hemma hela dagen (A) 

fast de gjorde inte så mkt, slapp göra mitt kemi prov som ja inte hade pluggat till. så nu ska jag göra det på måndag istället. så ja hinner plugga lite (a) 

de va nice vi gick upp och käkade frukost vid ett, skönt att få sova och vila ut lite :P
vi spelade lite dota och jag fick spela mitt första riktiga game :)  de gick faktiskt bra, med lite hjälp av kalle så fick jag 1 kill och 2 assist :E (dog bara 2 ggr)
så nu ska ja börja spela dota (a) måste bara fixa så att ja kan spela först :P

sen åkte jag hem och käkare kanelbulle och pluggade lite ^^ 

sista dagen.. shit nu blev det ett långt inlägg och det är inte slut än :O

idag, fredag
gick upp, tog tåget till skolan första lektionen hade vi redovisning av vårat matte projekt och sen efter halva lektionen när alla hade redovisat fick vi sluta för dagen... lr man fick sluta om man skicakde in biologin och var klar med allt annat annars skulle man göra klart de (A)
så eftersom jag va klar med biologin men inte några andra grejer fick jag sluta ;D fast ja stannade kvar i skolan lite ändå för ja tänkte käka lunch innan ja åker hem, så ja slipper laga mat när ja kommer hem (a)
 och imorn åker ja till sthlm för att hjälpa madde flytta... inte så kul kanske att bära lådor men men ja har inte så mycket val pappa behöver hjälp "/

nu har ja skrivit om alla ja tänkte skriva om, tror ja ><
annars får ni klara er utan att veta det, mohahahaha

puss hej

sign

(ändrade lite på min "sign" tkr de blev lite bättre)

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha, men du kommer få fika iallafall^^

kommer spara muggar och tallrikar till fika paus(er)^^ hoppas att vi kommer äta thai sen på kvällen!

2009-05-29 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0