fail day

ok så 
ida vaknade jag glad över att det var torsdag för torsdagar = en timmas sovmorgon
så ja gick glad upp ur sängen och började göra mig iordning när jag plötsligt kommer på att... 
vi skulle ha nationella prov i engelska på morgonen och att ja inte skulle ha haft någon sovmorgon just den här torsdagen...
så jag får helt enkelt vänta på tåget och stressa från stationen och hoppas på att ja hinner göra provet även om ja va en halvtimma försenad....

som tur va så gick provet bra och jag hann klart i ted men ändå lite fail xD

hoppas bara inte att ja gör samma sak nästa vecka när ja ska ha nationella i matte B...




Kommentarer
Postat av: tin

haha fail <3

2009-05-07 @ 16:17:03
URL: http://tins.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0