expert på undanflykter

jaha, då sitter man här igen och gör precis allt utom det man borde göra dvs PLUGGA....


idag va en mysig dag ja åkte in till etuna och träffade anna :D vi gick en sväng på stan och satt på "smak" och fikade + mycket skitsnack (A)  vi måste göra om de nån dag !


hmm.. när ja kom hem så.. gjorde jag ingenting i nån timma innan ja började laga mat. Det blev köttfärssås med pasta, ingen hit.. misslyckades nämligen ganska rejält med köttfärsen >< kryddade hur mkt som helst men ändå smakade den ingenting :T

nu sitter jag vid datorn och msnar, bdbar, lyssnar på musik..
ist för att plugga (A) borde egentilgen ta tag i plugget men det går inte för.... ja vet inte.. ja orkar inte helt enkelt (a)


kanska kan skylla på att jag är jätte trött och mår illa ? men de är ganska dåliga ursäkter, för ja vet varför ja mår som ja mår... säger bara hormoner -.-'


hmm.. men ja tror att huvudorsaken till min "anti plugg period" är att jag bara tänker det är snart sommarlov...  ganska dumt eftersom att det är i slutet som det gäller.. men men that's life 

lr... är de bara för jag saknar kalle-ponken? kanske isf är det en bra ursäkt!    lr?


aja nu ska jag äta glass med jorgubbar
ha de 


ny sign
(va tycks? min nya sign^^)


Kommentarer
Postat av: madde

oo vet hur de känns!

verry niceisch!

2009-05-25 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0