en röd ros

iiiih helgen har vart galet rolig (A)

först i fredags i skolan så åkte jag, eleonor, frida, och två tjejer från sam till ikes och handlade lite nya saker till klassrummet. så nu kommer klassrummet bli as fint :D
sen va de genrep på showen på träningen

efter träningen åkte ja till kg (A) de va super mysigt ^^
vi tittade på film och "mysde"...
 ja tror inte att ja behöver gå in på detaljer... ni fattar nog :P

tja.. va hos kg hela freda kvällen och åkte hem typ sent på lörda kvällen (A) välldig mysigt .. tihi 

idag var de dags för.Mamma mia showen :D
de va as kul, fast ja typ flashade för halva eskilstuna xD
as pinsamt!!!! 
eftersom att jag skulle spela kille så lindade vi in mig i bandage så att de inte skulle synas attt jag hade bröst... och sen under showen gled bandaget ner... PINSAMT!!!!! men de syntes typ inte.. de va bara jag som kännde de :P

efter showen gick ja ut och snackade lite med alla som hade komit för att titta på mig och ja fick en ros av kalle. (A) han e typ världens gulligaste ^^ tihi

men nu ska ja snart sova (A)
ha de 

Kommentarer
Postat av: tin

Du och Kalle är sötast!

2009-03-09 @ 10:42:40
URL: http://tins.devote.se/
Postat av: jossan

tihi ^^

2009-03-09 @ 15:24:52
URL: http://pozipo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0