tiden går lika fort som en snigel som har fastnat i klister.....

jaha.. idag ska vi jobba med bevarandeprojektet hela dagen, fattar inte hur jag ska kunna vara fokuserad fram till halv fyra när jag redan nu har tröttnat och tappat fokus.. (kl 10) och jag som vill att tiden ska gå fort... för ikväll ska ja åka till kalle och titta på fotboll :D så jag vill att det ska vara kväll NU. men istället är jag fast i skolan tvingad att jobba om sumatra tigern... och ska göra det resten av dagen....   men jag tror att ida och jag skulle ta en paus sen och gå till biblioteket :P 

men jag tror inte att det bara är jag som har tröttnat lite på proektet.. killarna sitter typ och har ett "mini lan" xD de va rätt kul.. frasse (min lärare) gick förbi och bara "sitter ni och lanar, kul" och sen gick han bara iväg xD as kul, dom får sitta och lana på lektionen ^^
så borde de va ok att jag tittar lite bilder och skriver blogg. lr? de kanske bara är ok att inte göra det man ska om man är kille xD

nej men... jag tror att typ hälften av alla i klassrummet just nu inte håller på med det vi ska (a) 
dom flesta börjar bli klara vid det här laget men men...

nu tror jag att ja ska fortsätta eller kanske titta på nån film :D

snilgel...
"tiden går lika långsamt som en snigel som har fastnat i kilster"

Kommentarer
Postat av: den bästa i hela världen

jaaaaaa vi slutar om 30 minuter!! :D

Men om vi hade suttit och lanat så hade säkert frasse sagt till oss... Som Per när han berömmer killarna men inte oss tjejer...

2009-03-11 @ 15:03:34
Postat av: jossan

precis ... diskriminering!!!

2009-03-11 @ 15:04:43
URL: http://pozipo.blogg.se/
Postat av: en tjej som inte vet att hon är diskriminerad (Julia)

när berömmer per killarna men inte tjejerna?

2009-03-11 @ 21:27:10
Postat av: jossan

typ hela tiden på matten...

2009-03-12 @ 13:12:39
URL: http://pozipo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0