Kenny Starfighter

wiho, mysig dag igår :D

vi hade studie dag så efter en snabb intervju för sommarjobb så åkte ja till kalle <3

vi lodade lite på stan i de fina vår vädret tsm med charlie och några till.. sen så åkte vi hem till charlie och busade med monster ^^ en supersöt liten norsk skogskatt  
vi fick också lite våfflor med glass av charlies mamma, mkt gott (A)

sen stressa iväg till bion för möta cornelia och titta på Kenny starfighter :D:D
den va super bra ^^   skrattade typ hela tiden.... 

hmm.... sen så åkte vi hem till kalle och sjöng singstar med elsa ^^ (kg lillasyster) 
bibedi-bobedi bo 

en rolig och mysig studiedag/natt ^^

nu sitter jag i skolan även om jag har slutat för jag måste vänta på min träning som börjar kl 17.10... 


lalalalalalala lyssnar på musik och tänker 

nån som vill prata med mig?? jag har TRÅKIGT 

lalalalala lyssna på musik och lyssan på killarna när dom sitter och spelar nått spel 

wiho har två timmar träning kommer inte gå bra för jag har träningsvärk i armarna xD

lalalalala lyssna på musik och snackar me syster på msn 

nej nu ska jag sluta skriva.... kanske lalallalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0