Trevlig helg :D

jaha, nu är helgen typ slut och jag är trött som vanligt (A) men min helg har vart massa rolig ^^
(roligast fredag-lördag)

fredagen va rätt nice i skolan, vi hade tema dag :D typ hjärtat..
först va det en as tråkig gubbe från korpen som stod och snackade om träning (gäsp, höll på att somna) sne en kort paus då det bjöds på saft :) lite kul va att en lärare på nti (anna karin ?) sa att man kunde passa på att gå ut och ta likt frisk luft och alla på nti går ut och röker xD hahaha

ialf efter rasten kom en kille som hade vart kriminell och nu jobbar på fryshuset och pratade med oss :D intressant och kul att lyssna på....
sen halka bort till flaneur för att käka lunch, PIZZA *mums*

tillbaka till rio för en "en mans teater" som hette tafsa lagom... den började lite kul med några skämt och så, men efter ett tag började det spåra ur (tråkiga skämt) och sen så spottade gubben äpple på mig, hanna och danni :O han skulle typ "skämta" och såklart satt vi längst fram i mitten... så vi fick äpple på oss BLÄ  jätte äckligt!!

så lite lätt iriterad på äckelgubben går vi tillbaka till skolan och har en kort utvärdering för att sen ta bussen till ishallen (med hanna) och träna :D 
efter träningen tog vi bussen in till stan för att träffa matti och köpa godis och sen hem till han :D

kvällen hos Matti va jätte skoj :D 
började med att vi tittade på Batman, den va bra (men ja kommer inte ihåg så mkt vad som hände för vi pratade hela tiden typ )

jokern ^^

efter batman.... lagade matti mat och hanna och ja spelade GH :D 
ja e typ as stolt (A) först tog ja alla "noter" utom en (på easy) och sen fick ja 92% på medium ...

när ja hade kramp i fingrarna av allt spelande så slutade vi spela och käkade lite mat :D snitzel, potatiskroketter och kantarellsås, jätte gott :D matti e bäst på att laga mat ^^

sen va det dags för....
Sagan om ringen <3<3<3<3 (extended) omg älskar fan dom filmerna (A)

men dom förlängda är ganska långa så vi tittade bara på nästan hela ettan innan vi gick och la oss (hanna somnade under filmen)....

på lördag "morgon" tittade vi klart på sagan om ringen och så också tvåan :D (den e no bäst)  efter den va de dags för mig och hanna att säga hejdå till matti och åka hem :( 
så ja och hanna tog bussen till staitonen och åkte hem (typ klockan 18)

sen på kvällen hände typ inget spc, städade lite på mitt rum....

idag gick ja upp typ vid 6 för att åka på träningen ^^ sen till daniel (min kusin) och fira honom och nu sitter jag och har skrivit min träningsdagbok och ska titta på lite tv :D

om ni vill se bilder från helgen får ni kolla min bdb(miette), laddar upp bilder där när ja orkar, kanske inte idag

Tack Hanna och Matti för en jätte mysig kväll :D 
de va as kul (garvade hela tiden)

ha de ^^

Kommentarer
Postat av: hannibal

GISSA VEM SOM VAR UTE OCH RÖKTE UNDER FÖRSTA RASTEN!

KLONINGEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNN 8D8D8D8D8D8D8D

2009-02-16 @ 22:51:59
Postat av: hannibal

tack själv <3

2009-02-16 @ 22:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0