svenska

jaha då sitter man här på svenskan och kan inte göra det vi ska....
för såklart så glömde jag min bok hemma och vi ska bara läsa hela lektionen,  tummen upp på det (y)

så ist har jag roat nästan hela lektionen åt att försöka hitt min bok som en e-bok men den finns inte nån stans.. lr den finns på vissa ställen men då kostar det pengar och pengar har jag kanse inte över mycket atm (A)
så ist har jag pluggat lite matte så att ja kan det till provet idag :) det känns faktiskt bättre än det burkar göra inför matte prov men men hoppas att det går bättre än det gick på kemi provet iaf xD 

jaha... ikväll så åker jag till kalle <3 de va länge sen vi sågs nu (en hel vecka) och imorn så är det valborg :D först blir det att hänga me han i skolan och sen på kvällen så ska vi först till charlie och sen skulle vi vidare till en annan kompis till kalle ^^ blir säkert as kul, men ja kommer att misslyckas med va ja sa till hanna... (ja skulle inte dricka nått) 

aja nu ska ja fortsätta med att göra ingenting 
puss hej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0